Profitul Netflix a crescut semnificativ în primele 3 luni ale acestui an, după ce a început o campanie de combatere a partajării parolelor

Profitul Netflix a crescut semnificativ în primele 3 luni ale acestui an, după ce a început o campanie de combatere a partajării parolelor

Profitul Netflix a crescut semnificativ în primele trei luni ale acestui an, ca urmare a campaniei de combatere a partajării parolelor. Compania a adunat peste 9 milioane de clienți în 2024.

Acţiunile companiei de streaming video au crescut iniţial cu aproximativ 3% în tranzacţiile de după închiderea bursei, în urma raportului privind câştigurile, dar apoi au scăzut cu 3%, la 589,98 USD pe unitate.

Compania a spus că planurile sale de streaming susţinute de reclame au ajutat la atragerea a 9,3 milioane de clienţi noi, aproape dublu faţă de prognoza consensului analiştilor chestionaţi de LSEG, conform Reuters.

Pentru trimestrul curent, Netflix a estimat venituri de 9,49 miliarde dolari, comparativ cu aşteptările analiştilor de 9,537 miliarde dolari.

Câştigul pe acţiune din perioada ianuarie până în martie a fost de 5,28 USD, comparativ cu 2,88 USD cu un an mai devreme, notează News.ro.

Veniturile Netflix au crescut cu 14,8%, la aproape 9,4…

Citeşte mai mult

administrator

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *