Profitul Netflix a crescut semnificativ în primele trei luni ale acestui an, ca urmare a campaniei de combatere a partajării parolelor. Compania a adunat peste 9 milioane de clienți în 2024.
Acţiunile companiei de streaming video au crescut iniţial cu aproximativ 3% în tranzacţiile de după închiderea bursei, în urma raportului privind câştigurile, dar apoi au scăzut cu 3%, la 589,98 USD pe unitate.
Compania a spus că planurile sale de streaming susţinute de reclame au ajutat la atragerea a 9,3 milioane de clienţi noi, aproape dublu faţă de prognoza consensului analiştilor chestionaţi de LSEG, conform Reuters.
Pentru trimestrul curent, Netflix a estimat venituri de 9,49 miliarde dolari, comparativ cu aşteptările analiştilor de 9,537 miliarde dolari.
Câştigul pe acţiune din perioada ianuarie până în martie a fost de 5,28 USD, comparativ cu 2,88 USD cu un an mai devreme, notează News.ro.
Veniturile Netflix au crescut cu 14,8%, la aproape 9,4…