Criza de la TAROM i-a determinat și pe alți pasageri să ceară compensații pentru curse anterioare cu probleme. Câți călători au fost afectați

Criza de la TAROM i-a determinat și pe alți pasageri să ceară compensații pentru curse anterioare cu probleme. Câți călători au fost afectați

Numărul clienților TAROM care cer compensații pentru cele peste 20 de curse anulate luni, ca urmare a declarațiilor individuale de ”inapt pentru zbor” ale personalului navigant, este în creștere, atât direct la operatorul aviatic național, cât și la firme specializate. Mai mult, această situație fără precedent i-a determinat și pe unii pasageri ai companiei de stat de pe curse anterioare zilei de 8 iulie să își revendice drepturile.

Sunt tot mai mulți pasageri ai curselor din 8 iulie care au apelat la companii specializate și pe linia prioritară deschisă de TAROM, conform datelor obținute de Gândul.

Dacă numărul celor care s-au adresat uneia dintre cele mai mari companii specializate din țară, FlightClaim, era, luni seara, de aproape 100, joi dimineața, acesta s-a triplat.

„A crescut numărul de cereri. Ce este interesant e că nu doar pentru ziua cu «greva», dar sunt și pasageri TAROM care și-au amintit că au avut întârzieri /…

Citeşte mai mult

administrator

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *